Sunday, March 18, 2007

Återtag av stöldanmälan

Ja, jag får väl ringa polisen å ta tillbaka min anmälan. Gjorde en stöldanmälan förra veckan. Nån jävel hade snott mitt sexliv! Snuten jag pratade med var förvisso ganska juste, men påstod att han inget kunde göra. VA!? Jag hade ju ett grejt sexliv tills alldeles nyligen. Mindes tårögt köksbordets rytmiska dunkande i väggen. Vips så var det helt väck. Förklarade säkert tusen gånger att jag faktiskt hade blivit lovad sex när, hur och var som helst. Nåväl, snuten hänvisade till kommunens konsumentombudsman. Skulle yrka på falsk varudeklaration och returnera varan som inte håller måttet. Eventuellt skulle jag kunna få ut nån form av kompensation på försäkringen eftersom jag troligen blev tvungen att ta en "semesterresa" till Gambia. Tänkte hänga med Hanna dit.

Men si då hände det plötsligt nåt i helgen! Både lördag och söndag, kinky som attan.

Tänker ta mig tusan hålla hårt i sexlivet hädanefter!


share your files at box.net

No comments: