Tuesday, May 8, 2007

Cover

Tänk om man kunde få göra en juste cover på sitt eget liv...
Jag skulle inte ändra så mycket på grundmelodin. Mina erfarenheter har ju trots allt format mig till den [bitch] jag är idag. Jag skulle ta bort LITE R´n´R i tonåren, klippt bort dansbandet runt 25 och ersatt med mer R´n´R. Efter 30 blev det helt klart för mycket blues och nu runt 40 är det definitivt för många gnälliga stråkar som borde förpassas till bakgrunden. Lite här och var skulle jag lagt in ett par guror som jag kan ångra att jag inte vågade spela på förut. Saxen som till slut bara gav luft från sig skulle jag gjort av med långt tidigare, ett kul solo hade räckt.

Jag får väl se till att göra en refräng som biter sig fast och en sista vers som blir oslagbar.


share your files at box.net

No comments: