Thursday, June 21, 2007

070620

Idag skrev du ett sms till mig där du bad om ursäkt för allt och att det var dags för dig att ta tag i ditt liv. Minns du det? Jag har lärt mig att dina ord inte betyder något, att de sägs när det passar, till vem spelar ingen roll. En kärleksförklaring skickas som massutskick.

En dag vill jag kunna rycka på axlarna och säga "shit happens".
Idag tycker jag bara att det är förbannat tragiskt.
Idag när du sitter och super med det värsta A-laget, de som är tunga missbrukare och kriminella dessutom. Undrar hur länge de tycker det är ok att du super upp deras sprit...

Idag skrev du ett sms till mig där du bad om ursäkt för allt och att det var dags för dig att ta tag i ditt liv. Minns du det? Du har ett förbannat konstigt sätt att visa att du tar tag i ditt liv...

Jag önskar dig fortfarande all lycka. Men jag kan inte längre vara din vän, om det bara ska ske på dina villkor.


share your files at box.net

4 comments:

Vanja said...

Kram

Lubella said...

Tack vännen!
Vi ses på Mose ;)

Peter Madison said...

Kram påre...ha en trevlig midsommar på dig vännen!
Ses på Mose;)

Vanja said...

Ja det gör vi, det ska bli mysigt, upprymt, trevligt och fullt av energiiiiiiii :) Du känner igen mig på min agentliknande stil. Jag smyger jämt.