Thursday, January 11, 2007

Soft vecka

Ja som sagt, det är verkligen en soft start. Hela veckan har vi varit runt på studiebesök, en del bra, andra mindre intressanta. Igår hade jag turen att springa på en för mig viktig person. Han är chefsöverläkare på avdelningen där jag vill göra mitt examensarbete. Passade givetvis på att presentera mig och frågade om han hade några spännande projekt på gång. Och det hade han verkligen! Precis inom det området jag är intresserad av. Så i mars ska jag dit och utveckla en metod. Weee!

En av kidsen är magsjuk, verkar inte vara värsta vinterkräksjukan tack å lov! Snäll sambo är hemma så jag kan åka till plugget. Puss.

Ute faller snön, barnen jublar och ser julen komma igen. Ehhh, riktigt så funkar det väl inte?!


share your files at box.net

Goodnight moon-Vidar Busk

No comments: