Monday, April 2, 2007

Kul och trist i helgen

Kärringen var minsann ute i helgen. Polarn Per å hans band hade releaseparty. Det var kul. Fick även lite insideinfo av Backyard babies och Supersuckers/Entombed. Så nu vet jag vad som säljs på tyska bensinmackar, vilken sorts film man glor på i bussen, varför det finns vantar med sex fingrar i Tyskland och tumvantar i Mississippi. Visste ni att bara två av killarna i Backyards har körkort? Jaja, det var kul att va ute, men f-n va jag känner mig gammal. Står å gäspar långt innan bandet ens har tänkt på att börja lira. Roligast var att vara ute med min goa A. Som tyvärr ska flytta... :(. Det är givetvis jättekul för dem, med hus å närhet till släkt och barnvakter. Men blä vad trist att hon inte ska bo så nära längre. Speciellt nu när vi börjat "hänga" igen. Men men, det tar ju bara en timme att åka dit. Kommer att sakna henne och vetskapen att hon finns runt hörnet. Känner mig tom. Ensam och misslyckad.


share your files at box.net

2 comments:

Alexander Nielsen said...

har tyvarr inte texten men googla den alltsa (Euroboys - Stockholm)

Alexander Nielsen said...

Texten har jag inte tyvärr. Skön grej med att dela låten via Bloggen.