Wednesday, April 25, 2007

Å vad har du för ursäkt?

Jag fattar inte alls vad som händer just nu. Nattsvart kaos där känsla och logik har gått in i en seriös konflikt.

Kanske vill jag bara få bekräftelse
Kanske vill jag bara höra att du vill ha mig
Kanske vill jag bara få chansen att dumpa dig
Kanske vill jag bara få veta att jag fortfarande är nummer ett
Kanske vill jag bara kunna bräda bruden du bor hos
Kanske vill jag bara få dig att må bra
Kanske är jag egoist
Kanske är jag fullständigt helt jävla puckad

Kanske vill jag bara att vi ska kunna göra ett juste avslut


share your files at box.net

3 comments:

Peter Madison said...

Kanske du bara ska vända dig om och gå därifrån. Det finns andra himlar att gå under...de som är lite ljusare och varmare...

Lubella said...

jo jag vet ju det... jag har en ganska clever hjärna som fattar det där. Men just nu verkar jag sakna den viktiga sladden mellan hjärna och hjärta. Vill nog bara att det ska vara annorlunda, att fredag d 13e inte hände.

Peter Madison said...

neee...jag förstår det. Men var lite clever nu vännen...du måste!